· Proprietățile superioare ale aditivilor EP asigură un film lubrifiant continuu între dinții angrenajelor care funcționează în condiții severe, sub sarcini dinamice și prin șoc sau în condițiile unor viteze intermitente de alunecare între dinți.
- Proprietățile lor superioare antiuzură și de onctuozitate reduc semnificativ uzura dinților angrenajelor și lagărelor.
- Bunele stabilități la oxidare previn degradările uleiurilor chiar în contact cu componentele care operează la temperaturi ridicate. Ca urmare, sunt reduse tendințele de creștere a viscozității și formare a produselor de degradare. eni Rotra MP pot astfel să fie utilizate pe perioadele lungi între schimburi, conform specificațiilor constructorilor.
- eni Rotra MP nu corodează oțelul, cuprul și alte metale și aliaje, putând astfel asigura menținerea în condiții optime a componentelor lubrifiate.
- Prin proprietățile lor antirugină previn ruginirea angrenajelor și lagărelor chiar și în prezența umidității.
- Datorită proprietăților antispumante se previne apariția bulelor de aer care afectează continuitatea filmului lubrifiant.
Specificaţii
eni Rotra MP este aprobat oficial sau îndeplineşte cerinţele următoarelor specificaţii:
- API GL-5 - MIL-L-2105D
- MAN 342 Tip M1 (SAE 80W-90) - ZF TE-ML 16D, 21A (SAE 85W-140)
- ZF TE-ML 16B, 17B, 19B, 21A (SAE 80W-90)
- Volkswagen TL 727/726 - Volvo 97310/97313/97314
- Ford M2C-105A, M2C-154A - Ford SQM-2C-9002A/9008A/9010A
- Chrysler MS-5644 - General Motors MS 9985290